Monday, September 28, 2009

syaitonnnnnn

arini nor & fad adelah syaiton terbesaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr sbb bjaye influenced aku tuk ponteng klas MAF & AUD! ni pak guard nye psl la ni....klu x de ngade suh park kt pdg kawad aku xkan terpengaruh dgn fad & nor...aku bkn ape...kang klu fad & nor x g klas...bile balik nti aku kna nek bus sorg2 g amik keta kt pdg kwd....isk isk isk...xmau...takuuuuutttt! nk gerak skali dgn hihi xle sbb hihi da park kt seroja...nk tumpang keta die pon xleh sbb die mmg da ber5...unless klu aku nk duk kt boot ;-p

make dgn ini aku kebusanan kat umah sewa...tp bgus gak aku balik sbb period pain makin menggile skang ni...klu duk kt klas sure aku da serabut & x selesa...haih tp still boring...nk wat AIS mcm mls sbb nti ari rabu xde pape nk wat kat lab...nk stdy AUD tuk test...tgh xde mood...tido? tgk ar kang...mata tgh x bape nk ngantuk...

haih boring~~~~~~~

No comments:

Post a Comment