Saturday, September 26, 2009

keBOSANan tahap MAX

gile nye boring~~~ knape aku selalu boring? aku ni x bersyukur dgn ape yg Allah da bagi ke? tah la tp yg kompom skang aku boring...tp klu boring nape aku x g je open house kengkawan aku? sbb.........aku PUASA~~~~ hehehe...smlm skipped 3 open house...arini skipped 4 open house...apesal diorg wat dis week? dis week aku nk puasa la...wat la nxt week ke...nxt 2 wk ke...apela korang ni~~~ (hehehe apehal lak salahkan org neyh???)

disebabkan boring...aku tetibe dtg 1 idea bangang ie aku g surf psl secrets of ur body...jeng3x~~~

ok here's what i found out bout me...xde la nk caye sgt...omputih kater caye 50-50 je...yg cam ala2 betul tuh maybe coincidence...who knows? hehehe

1) Dahi dengan juntaian anak rambut: Rambutnya dibiarkan berjuntaian di dahinya. Mereka dikatakan seorang yang bijak serta sangat pemurah. Mereka juga suka memberikan pertolongan kepada teman – teman yang memerlukan hinggakan kadangkala mengenepikan kepentingan sendiri. Itu menyebabkan ramai yang menyayangi mereka.Kelemahan diri pula, mereka agak boros dalam soal berbelanja. Tak hairanlah,asyik ‘over budget’ saja! Mereka juga sukar bersikap tegas dan lembut hati. Itu menyebabkan mereka mudah dipengaruhi hingga dipergunakan oleh orang lain!

komen aku: bijak ke? pemurah ke? helpful? lg kelaka! ngeh ngeh ngeh~~~

2) Jika berjalan menatap lurus ke depan: Wanita seperti ini biasanya memiliki pendirian yang teguh, bukan senang hendak menggoncangkan imannya. Jangan sekali-sekali menentang apa yang pernah dikatanya, jika anda tidak mahu mendengar dia berleter panjang lebar. Meski pendiriannya teguh, tapi dia selalu berselisih pendapat. Jangan hairan jika wanita seperti ini hanya mahu berbual dengan orang yang berpengalaman luas.

komen: iman? kuat ke? berleter? hm btul3x! wwwuuuuuu memilih org...yeke?

lagi? mls nak copy paste da~~~

bubye! :-)

No comments:

Post a Comment