Thursday, September 17, 2009

pencarian yg berakhir....

ok aku rse ramai kwn2 aku da tau yg aku still x jpe wedges & handbag tuk raye....FYI aku still xjpe smpai la arini!

pg td g OU la konon2 nk carik handbag & wedges...carik nye carik tp x jpe! last2 aku beli....jeans! sigh~~~ xde kna ngena dgn wishlist aku lgsg! tp nk wat cane kan...da x jpe yg berkenan...aku ni choosy sgt la! tah pape je...kdg2 tuh mcm aku ade kt shopg complex tp mind aku tah ke mane...tuh yg x concentrate tu!

da awl2 ptg sikit tuh tersempak dgn member...die bru balik kje (half day sbenanye) saje singgah OU jln2...lepak la dgn die jap...jln2...tgk brg...japg tersempak dgn parents die lak! haih~~~ da aku ni pulak diingat nye bakal menantu! bile aku ckp tak...bukan....mak die kate "ala pemalu nye pulak....ank dara sape la ni" hahahaha! membe aku dgn siot nye wat muke selambe xde nak tlg lepaskan aku dr situation tuh! kuang ajo nye member~~~

ok back to d main point....arini pon da ari khamis...esk jumaat so x mgkin la aku akn ade ati nk kua g shopg ag even tho aku tau aku xde wedges & hdbag agi...tp tah la...aku da penat la...plus da agk byk duit parents aku yg aku perabih tuk shopg so aku rse cukup2 la tuh....nxt time je la wedges & hdbag tuh....

maka dgn ini aku dukacita mengumumkan pencarian aku da berakhir~~~ :-(

No comments:

Post a Comment