Friday, September 18, 2009

salah keta

korg penah tersalah masuk keta?

nk tau nape tetibe aku nk cite psl ni?

kes 1

td fadil call, kiteorg borak2 then bukak ar cite last week....

kiteorg buke same2 kt bangsar...around 10.30pm++ kiteorg ready tuk balik...smbil jln ke keta tu kiteorg borak2 la...japg aku cam susah nk carik nset dlm beg...smbil bercakap dgn fadil tu aku carik nset dlm beg japg tetibe aku rse mcm aku tgh ckp sorg2....aku pandang depan then nmpak fadil jln menonong ke depan and str8 away g kat 1 keta....smbil ckp sorg2! aku cek keta & no plat keta yg depan aku ni....

"eh btul ni keta fadil...mane lak die nk g tu"

japg dgn selambenye si fadil masuk dlm 1 keta and......

"aaaarrrrgggghhhhh"

aku dgr sore bbrp org pompuan jerit (dgn suare yg gedikssss)

hah kan dah...sib bek la org x dtg pukul si fadil...wat nye org igt die nk pecah masuk keta & wat jahat kat ank dara org x pepasal je kna titik dgn org2 kt c2....

tp serious lawak dowh....busuk gile prangai! keta sdiri pon x knal ke? aku sgt yakin die x kua kan kunci dr poket...punye la duk ralit bercite smpai slh keta...siap masuk lak tuh...haih~~~~~ klu la dpt record incident tuh kan best!

kes 2

ni akak aku yg ke2 aku nye prangai lak...

along dropped angah depan POS malaysia...angah masuk dlm then along pusing tuk park kt tmpt lain xjauh dr c2 (sgt x jauh actually), angah kua dr POS office menonong trus masuk dlm 1 keta (same dgn kiteorg) yg park kt exactly spot along benti kan angah memule td...

ghupenye si angah da masuk dlm keta sorg cina! hahaha....angah siap bukak pintu & duduk separuh punggung dlm keta lak tuh! terkujat cina tuh smbil ckp "eh lu sapa?" keskeskes~~~~

kes 3

dulu mse form 1....my ex-besfren selalu teman tunggu along dtg amek aku kt simpang tepi sekolah...around 7pm nmpak ade 1 pajero dtg...kiteorg be2 pon ber "bye-bye" la...yan da lintas jln...aku lak da half way....aku da ulur tgn ready nk bukak pintu keta japg keta tuh leh trus bergerak! aku ternmpak no plat lain! on d other side my ex-besfren da gelak kow2 sbb kiteorg da slh keta! that pajero tuh slow kan keta sbb nk kua simpang...by d time aku nk bukak pintu, pajero tu da dpt kua dr simpang! cet! siot! sib bek la da kul 7pm time tuh...ramai org da balik...klu x wat malu je org nmpak~~~

so nasihat aku skang korg sile jd lebih perihatin yeh bab2 nk masuk keta neyh...bkn ape....malu da la 1 hal....japg wat nye tetibe termausk keta org jht....sesia je kna kidnap! so sile la berhati2

No comments:

Post a Comment