Sunday, June 28, 2009

michael jackson vs p.ramlee

hah pnah dgr lagu "tanya sama hati" dlm filem anakku sazali x? best kan lagu tuh? aku layan dowh lagu tuh! aku sgt3x suke filem2 p.ramlee & lagu2 die...x kesah la die solo ke...duet ke...die wat tuk saloma ke...sape2 la..tp aku mmg sgt3x suke die...

bg aku ade 2 aje legend (kategori artis) kt Malaysia ni 1st P.Ramlee 2nd Sudirman....yg lain2 tuh kurang menepati kriteria...tp klu dr segi character aku lebey suke aziz satar :-p pak ajis ni mmg best lawak die!

family aku sume nye gile dialog filem2 p.ramlee (filem2 malay lain pon ade gak tp 90% mmg citer2 lame ar) asal ad chance je kiteorg sure kua kan bakat msg2 tiru dialog p.ramlee tau...plg terer aku rase cousin aku yati...

aku ter pk sst...berjuta manusia terase kematian MJ tp honestly aku xde rase pape..cume bile akak aku ckp psl kematian die tghari tuh

aku nye respon "owh yeh? sakit ape?"

then akak aku ckp "die kna heart attack kut" (beria akak aku jwb soklan ni)

pastu aku pon ckp "owh ok" (trus pandang tv sambung layan citer The Good Old Days

akak aku "siotnye bdk" (die bengang aku x interested hahahahaha)

xde la, aku bukan minat sgt dgn MJ...aku minat bbrp lagu die aje...bakat die tuh mmg aku x nafikan tp x menarik minat aku tuk follow career die closely ar...MJ fans jgn mrh eh~~~~

No comments:

Post a Comment