Friday, October 23, 2009

projek tempatan scandal revealed

hahahaha hari ni aku dgn nervous nye meng'reveal kerja2 terkutuk yg dilakukan sepanjang final sem @ uitm s.alam!

anyway projek tempatan ni kerja aku fad & nor....ckin & pza plak moral support team! ape yg kteorg wat ialah.....letak petai kat ats keta org2 yg kteorg knal....korg igt sng ke nk wat mende ni? susah tau...ko kna jage line ala2 mcm nk mencurik keta org....ko nk kna bwk petai g kelas...kdg2 ko kna berlari sbb nk selamatkan diri!

ade sekali tuh aku & fad da mcm org gile berlari kt multi level sbb nk takut org nmpak...kteorg letak 1 beg plastik pisang kat ats keta _ _ _ _ ha teka la!

ade sekali tuh lagik...aku fad nor da letak 1 beg plastic pisang ats keta proton saga aeroback...da siap amik gambar ni...pastu bru terpasan sticker keta tu kale merah....which means tu bukan keta hihi! ;-p

mse nk letak mask (wish hapy bday) kat side mirror keta farid lak....kteorg terpakse tunggu 15min sbb farid & mat lmbt sgt kua dr keta! tah ape diorg wat aku xtau (OMG!) hahaha actually diorg duk membace dlm keta sbb mse tu kteorg ade test! nk tunggu farid & mat blah nye pasal......aku fad nor lmbat masuk dewan tuk amik test about 10mins! sib bek sume passed! hahaha

lg sekali lak letak surat amaran kat keta farid....fad tukang tulis, aku & yani lak tukang contribute idea ape yg nk di warning kan kat farid!

so basically ade bbrp mangsa yg terlepas tp tu x bermaksud diorg akan terlepas lgsg....who knows minggu final exam aku fad nor perlukan entertainment so kteorg tetibe rajin wat hal ag sekali????

1 comment:

  1. akhirnye setelah sekian lama.. smua dh tau..kpd mgsa2 sory eh............

    ReplyDelete