Monday, August 31, 2009

hari yg penat n xde hasil except for hasil from FARMVILLE

ye dgn title yg pjg tu aku da smpaikan 50% drp cite tuk arini

semalam lepas guests balik...aku smbung mkn laksa & strawberry cake (mkngah lela wat....yummy!) pastu duk la men internet & tgk deperate hsewives (yg da bpe kali aku ulang tah) smpai la kul 5 lebey kut aku tertido....kul 10 da bgn g mandi sbb abah ibu ajk g subang parade (tmpt fav syafi carik mainan)

sgt la ramai org...rimas aku! da le x cukup tido...lapo...org sesak...yg lagik jd x best...retail therapy tah kemane shopg tah ke mana! x menarik lgsg menda2 sane...tp bju laki byk lak yg cun2! sng je aku pilih berhelai2 baju & seluar tuk mohd (abg aku) td! last2 td aku just beli 2 baju :-( tu jer~~~

abah kate nti nk g OU lak sbb ibu pon x beli ag...along x beli agi...abah pon td aku tgk baju keje yg byk abah beli...yg penting aku kna ikut gak diorg g OU nti...byk ag menda x beli ag neyh...plus as i said I NEED RETAIL THERAPY

nk bgtau sikit arini alan dgn confident nye kua kan statement brani ngaku die rindu abg die x balik2 Malaysia agi hehehehe~~~ sorry la alan dgn aku klu tersilap ckp sikit je mmg konpom kna BAHAN ;-)

p/s: alan are we cool? ;-)

1 comment: